Η Cisco ανακοίνωσε πρόσφατα μια σειρά καινοτομιών που επιτρέπουν στους εργαζόμενους τη συμμετοχή σε εφαρμογές κοινωνικής συνεργασίας, ανεξαρτήτως του τόπου εργασίας, μέσα από συσκευές και προγράμματα που χρησιμοποιούν καθημερινά. Οι καινοτομίες αφορούν αυτό που σήμερα ονομάζεται Cisco WebEx® Social (πρώην Cisco Quad™) και βασίζονται σε υπάρχοντα προϊόντα ανταλλαγής γνώσεων, πληροφοριών και δημιουργίας εικονικών ομάδων εργασίας. Το Cisco WebEx Social προσφέρει τις εξής δυνατότητες

  • Ενοποίηση με το Microsoft Office: Η ενοποίηση του WebEx Social με το Microsoft Office θα προσφέρει στους εργαζόμενους που χρησιμοποιούν το Word, το PowerPoint ή το Excel τη δυνατότητα να επεξεργάζονται και να δημοσιεύουν από κοινού έγγραφα, παρουσιάσεις και υπολογιστικά αρχεία στο WebEx Social.
  • Email: Το email δε χρειάζεται να είναι πλέον μια κεντρική εφαρμογή. Με τη βελτιωμένη ενοποίηση e-mail, οι εργαζόμενοι μπορούν να εξακολουθούν να χρησιμοποιούν e-mail client όπως είναι το Microsoft Outlook ενώ παράλληλα να δημιουργούν και να δημοσιεύουν ενημερώσεις στο WebEx Social.
  • Mobility: Η βελτιώσεις στα WebEx Social iPhone και iPad client θα δώσουν στους εργαζόμενους τη δυνατότητα να μεταβαίνουν από την κοινωνική δικτύωση σε IM, Web conferencing και φωνητικές κλήσεις σε πραγματικό χρόνο από τη mobile εφαρμογή τους.  
  • Video: Με τη νέα δυνατότητα βιντεοκλήσεων μέσω browser, είναι πλέον εφικτή η άμεση μετάβαση σε υψηλής ανάλυσης (HD) video conferencing χωρίς να απαιτείται χωριστή εφαρμογή. Το video conferencing είναι συμβατό με μεγάλη ποικιλία video endpoint, συμπεριλαμβανομένων των Cisco TelePresence®, IP video phone, mobile και soft client.
  • Ευέλικτα μοντέλα ανάπτυξης: Το WebEx Social είναι διαθέσιμο ως λύση που παρέχεται στις εγκαταστάσεις του πελάτη (WebEx Social Server), μέσω συνεργατών ή μέσω τεχνολογίας cloud. 

Με την ανακοίνωση αυτή, η Cisco επεκτείνει τις υπηρεσίες cloud WebEx (για να συμπεριλάβει το πρώην Quad, αλλά και το Cisco Callway, την cloud based λύση TelePresence της Cisco) σε ένα χαρτοφυλάκιο λύσεων web conferencing και ΙΜ πρωτοπόρων στην αγορά ΙΤ. Προσφέροντας μια πλήρη λύση μέσω του cloud, η Cisco παρέχει εύκολη πρόσβαση στα εργαλεία κοινωνικής συνεργασίας από οποιαδήποτε συσκευή. Η διευρυμένη σειρά υπηρεσιών συνεργασίας cloud WebEx θα χρησιμοποιεί το μοντέλο του παγκόσμιου data center και την επιχειρησιακή υπεροχή του WebEx cloud για την παροχή υπηρεσιών cloud υψηλής διαθεσιμότητας σε πραγματικό χρόνο που καλύπτουν τις ανάγκες των πλέον απαιτητικών εταιρειών. Το WebEx cloud είναι το δεύτερο μεγαλύτερο δημόσιο cloud παγκοσμίως για εφαρμογές επιχειρηματικής συνεργασίας.

Επιπλέον λεπτομέρειες για την ανακοίνωση

  • Επέκταση της κοινωνικής συνεργασίας στον χώρο εργασίας
    Το WebEx Social συμβάλει στη διεύρυνση της συνεργασίας επιτρέποντας στους εργαζόμενους να χρησιμοποιούν συσκευές mobile, email και ατομικές εφαρμογές για εύκολη συνεργασία με τους συναδέλφους τους.
  •  Ενοποιημένη επικοινωνία και video σε πραγματικό χρόνο
    Το WebEx Social ενοποιεί επίσης λύσεις κοινωνικών εφαρμογών και συνεργασίας σε πραγματικό χρόνο, όπως video, φωνή, IM, presence και web conferencing, σε μια ενιαία, ενοποιημένη εμπειρία για τον χρήστη. Με αυτόν τον τρόπο εκτός από άμεση πρόσβαση στα κατάλληλα εργαλεία την κατάλληλη στιγμή, οι χρήστες μπορούν να συμβάλλουν στην ταχύτερη υιοθέτηση νέων συνεργατικών τρόπων επικοινωνίας στην εργασία. Το WebEx Social προσφέρει νέες δυνατότητες video σε πραγματικό χρόνο και μεγαλύτερη ενοποποίηση με το WebEx conferencing.
    • Βιντεοκλήσεις υψηλής ανάλυσης: Καθώς οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο WebEx Social μέσω Web browser, μπορούν να κάνουν φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις υψηλής ανάλυσης χωρίς να απαιτείται χωριστή εφαρμογή. 
    • Ενοποιημένο ημερολόγιο WebEx: Το WebEx Social περιλαμβάνει μια ενημέρωση για ενοποιημένο ημερολόγιο. Έτσι οι χρήστες μπορούν να βλέπουν, να συμμετέχουν και να ξεκινούν συναντήσεις απευθείας από το προσωπικό ημερολόγιο WebEx Social.
  • Οικεία και εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη
    • Νέα interface Web και Mobile: Τόσο το Web interface του Cisco WebEx Social όσο και το interface του mobile client παρέχουν νέες και “ζωντανές” εμπειρίες προσφέροντας στον χρήστη ένα εύχρηστο και απλό περιβάλλον. Στο Web interface, οι εργαζόμενοι μπορούν εύκολα να εξατομικεύσουν την χρήση του, προσθέτοντας εγκεκριμένες εφαρμογές και επιλέγοντας layout. Οι εταιρείες μπορούν επίσης να προσαρμόσουν τα interface Web και Mobile του WebEx Social ώστε να ταιριάζουν με την εταιρική τους ταυτότητα.
  • Διαθεσιμότητα: Προγραμματίζεται ο WebEx Social Server να είναι διαθέσιμος παγκοσμίως τον Ιούλιο.
  • Προηγμένες φιλοξενούμενες λύσεις Telepresence

Η Cisco ανακοίνωσε επίσης νέες δυνατότητες με το Cisco WebEx Telepresence, μία από τις υπηρεσίες cloud του Cisco WebEx. Το Cisco WebEx Telepresence, πρώην γνωστό ως Cisco Callway, το διαχειρίζεται η Cisco και πωλείται μέσω εξουσιοδοτημένων συνεργατών της. Οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν ή να νοικιάσουν επιλεγμένα πολλαπλών χρήσεων και προσωπικά endpoint και να τα συνδέσουν με μια φιλοξενούμενη υπηρεσία. Αυτή η υπηρεσία μειώνει την πολυπλοκότητα και το κόστος του Telepresence, κάτι που είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για τις μικρές επιχειρήσεις. Οι νέες δυνατότητες περιλαμβάνουν:

  • Τη δυνατότητα φιλοξενίας βιντεοκλήσης με έως και 9 χρήστες στο δίκτυο WebEx Telepresence. Υποστηρίζει ήχο και εικόνα υψηλής ποιότητας (video υψηλής ανάλυσης έως και 1080p), ώστε οι εργαζόμενοι να μπορούν να συναντούν πρόσωπο με πρόσωπο συναδέλφους, συνεργάτες και πελάτες.
  • Διαχειριστές που ορίζονται από την εταιρεία μπορούν πλέον να ελέγχουν κεντρικά τις συνδρομές των χρηστών και τις λίστες επαφών ανά πάσα στιγμή σε ένα νέο online portal πελατών.
  • Υποστήριξη για τα Cisco TelePresence MX300 και Cisco TelePresence SX20.
  • Βελτιωμένα επίπεδα συνδρομής και μια νέα ετήσια προπληρωμένη επιλογή που διευκολύνει τις παραγγελίες και τις πληρωμές για τους συνεργάτες και τους πελάτες της Cisco.