< παραλείποντας όμως αυτά τα στοιχεία μέχρι να του δοθεί η επιλογή &# ).&#&#

Αυτό κάνει την επίθεση phishing όλο και πιο πιστευτή, αφού το θύμα θεωρεί όλη την αλληλογραφία νόμιμη και πιστεύει ότι λογαριασμός του είναι πλέον ασφαλής. Οι κυβερνοεγκληματίες αυτού του τύπου των επιθέσεων δεν φαίνεται να επικεντρώνονται στο οικονομικό κέρδος, όπως για παράδειγμα συμβαίνει στην κλοπή αριθμών πιστωτικών καρτών. Φαίνεται ότι προσπαθούν να συλλέξουν πληροφορίες σχετικά με τα θύματά τους και μάλιστα όχι μαζικά, αλλά  σε συγκεκριμένα άτομα. Ο τρόπος λειτουργίας τους είναι παρόμοιος με τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται από APT ομάδες.

Αυτή η απλή, αλλά άκρως αποτελεσματική μέθοδος επίθεσης είναι πολύ πιο οικονομική από τις παραδοσιακές spear-phishing επιθέσεις, όπου ένας εισβολέας πρέπει να καταχωρήσει ένα domain και να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα phishing. Στην περίπτωση αυτή, το μόνο κόστος που βαρύνει τους hackers είναι το μήνυμα SMS, ενώ ως μέθοδος είναι και πολύ δύσκολα ανιχνεύσιμη καθώς πρέπει να γίνει από ειδικό λογισμικό για κινητά τηλέφωνα ή από τον εκάστοτε πάροχο κινητής τηλεφωνίας.

Η Symantec συμβουλεύει τους χρήστες να είναι καχύποπτοι προς τα μηνύματα SMS που ζητούν κωδικούς επαλήθευσης, ειδικά αν δεν τους έχουν ζητήσει οι ίδιοι. Εάν δεν είμαστε βέβαιοι για το μήνυμα που λάβαμε ελέγχουμε την προέλευσή του με τον παροχέα του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου, για να επιβεβαιωθεί εάν το μήνυμα είναι νόμιμο. Τα μηνύματα που αποστέλλονται συνήθως από τις υπηρεσίες ανάκτησης κωδικού πρόσβασης, αποστέλλουν μόνο τον κωδικό επαλήθευσης και δεν ζητούν από το χρήστη να απαντήσει με οποιονδήποτε τρόπο. Να θυμάστε πάντα ότι ακόμη και αν κάποιος μοιάζει με έναν αστυνομικό ή κάποια ανώτερη αρχή, αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα πρέπει να παραδώσουμε και τα στοιχεία μας, χωρίς να ζητήσουμε αντίστοιχη επιβεβαίωση της ταυτότητάς του.

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε ένα ενδιαφέρον βίντεο με το πώς πραγματοποιούνται οι επιθέσεις σε ανυποψίαστους χρήστες στην πράξη: https://www.youtube.com/watch?v=_dj_90TnVbo&feature=youtu.be