Η Microsoft Ελλάς ανακοινώνει την έναρξη διάθεσης και στην Ελλάδα μιας σημαντικής νέας αναβάθμισης του Microsoft Office 365 για επιχειρήσεις. Η πιο ολοκληρωμένη υπηρεσία Office cloud της Microsoft μέχρι σήμερα, αποκτά νέα χαρακτηριστικά και διαθέτει πλάνα υπηρεσιών, προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τους προϋπολογισμούς των μικρών, μεσαίων και μεγάλων οργανισμών. Εκτός από τις πάντοτε ενημερωμένες υπηρεσίες Microsoft Lync Online, Microsoft Exchange Online και Microsoft SharePoint, οι επιχειρηματικοί χρήστες μπορούν να αποκτήσουν πλέον τις πλούσιες εφαρμογές του Office με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι, για εγκατάσταση μέχρι και σε πέντε συσκευές, που προσφέρονται ως μια υπηρεσία που ανανεώνεται συνεχώς.

Το Office 365 θα διαθέτει από τον Ιούνιο επιπρόσθετα χαρακτηριστικά επιχειρηματικής κοινωνικής δικτύωσης με το SharePoint, το Yammer και τη δυνατότητα σύνδεσης Lync-Skype για την ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων (IM) και φωνητικών κλήσεων. Η νέα υπηρεσία Office 365 είναι διαθέσιμη σήμερα σε 89 χώρες και 33 διαφορετικές γλώσσες.

«Με το Office 365, ο κάθε χρήστης, είτε εργάζεται σε μεγάλη ή μικρή επιχείρηση, είτε είναι οικιακός χρήστης μπορεί τώρα να επωφεληθεί από τη δύναμη του Office και την συνδεσιμότητα του cloud», δήλωσε ο Πρόεδρος του Microsoft Office Division, Kurt DelBene. «Αυτή η έκδοση δημιουργεί νέες προοπτικές και προσφέρει δυνατότητες που ξεπερνούν κατά πολύ οποιεσδήποτε υπηρεσίες διατίθενται μόνο μέσω browser».

Από την έναρξη της διάθεσής του στην αγορά στα μέσα του 2011, το Office 365 είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρηματικές λύσεις στην ιστορία της Microsoft. Μετά από μόνο 18 μήνες, ένας στους πέντε από τους επιχειρηματικούς πελάτες της Microsoft έχει την επί πληρωμή υπηρεσία, από ένας στους επτά πριν από ένα χρόνο.

Ο αριθμός των μικρών και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Office 365 έχει επίσης αυξηθεί κατά 150% τους τελευταίους 12 μήνες. Σήμερα, η Microsoft συνεχίζει την προώθηση του Office 365, ανακοινώνοντας τρείς νέους πελάτες – Το Λιμεναρχείο του Αμβούργου, το οποίο διαχειρίζεται το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι στην Ευρώπη, τη Midroc Europe, η οποία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη, την οργάνωση και την διαχείριση ακινήτων και η οποία αποτελείται από 15 εταιρείες σε όλη την Ευρώπη και τη Νότια Αφρική, καθώς και τη Sephora USA Inc, την κορυφαία εταιρεία λιανικής πώλησης στα είδη ομορφιάς.

Οι επιχειρήσεις αυτές επιλέγουν το Office 365, όπως και άλλοι οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των επιχειρήσεων, το δημόσιο τομέα και την εκπαίδευση, με παραδείγματα όπως η Πολιτεία του Τέξας, η Διεθνής Ομοσπονδία του Ερυθρού Σταυρού, η Helly Hansen, η Tesco, η Toyota, η Barilla America Inc. και η πόλη του Σικάγο.

«Στο Λιμεναρχείο του Αμβούργου, μια τυπική ημέρα εργασίας είναι διαφορετική από τις περισσότερες επιχειρήσεις, όπως διαφορετικές είναι οι επιχειρηματικές και τεχνολογικές απαιτήσεις μας», δήλωσε ο Dr. Sebastian Saxe, chief information officer του Λιμεναρχείου του Αμβούργου. «Το ανθρώπινο δυναμικό χρειάζεται να είναι σε διαρκή κίνηση, συνεπώς η επικοινωνία και η πρόσβαση στην πληροφόρηση είναι κρίσιμης σημασίας για τους 1.900 εργαζομένους μας. Το Office 365 βοηθά την ομάδα μας να βρίσκεται σε άμεση επικοινωνία με τους ανθρώπους και τις πληροφορίες, ενώ ταυτόχρονα μειώνει κατά 75% το χρόνο που απαιτείται σε επίπεδο IT, όσον αφορά σε δοκιμές, εγκαταστάσεις και ενημερώσεις εκδόσεων».

«Στην Toyota, πάντοτε προσπαθούμε να παρέχουμε καινοτόμα προϊόντα και να εξυπηρετούμε στο μέγιστο τον πελάτη. Χρειαζόμασταν να βελτιώσουμε την υπηρεσία παραγωγικότητας για την ταχύτερη υποστήριξη των απαιτήσεων της επιχείρησής μας, καθώς και να βελτιώσουμε τη συνεργασία με τις θυγατρικές μας» δήλωσε η Karen Nocket, corporate manager, Toyota Motor Sales, USA, Inc.

«Εξετάσαμε τις επιλογές μας και διαπιστώσαμε ότι η Microsoft διέθετε την πιο ισχυρή, ολοκληρωμένη σουίτα με το Office 365. Έχει τις δυνατότητες που χρειαζόμαστε για να υπερέχουμε στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το ημερολόγιο, τη δυνατότητα βίντεο και ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων και την κοινή χρήση εγγράφων. Το Microsoft Office 365 μας επιτρέπει να παίρνουμε γρηγορότερα και πιο ολοκληρωμένα αποφάσεις σε ολόκληρη την Toyota».

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους συγκεκριμένους πελάτες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα http://www.microsoft.com/en-us/office365/customer-stories.aspx.

Τα πλάνα υπηρεσιών του νέου Office 365 προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη

Η Microsoft ανακοινώνει μια νέα σειρά υπηρεσιών στο Office 365 που ανταποκρίνονται σε μια ευρεία γκάμα επιχειρηματικών απαιτήσεων:

  • Office 365 ProPlus: Το Office 365 ProPlus περιλαμβάνει την τελευταία και πιο ολοκληρωμένη σειρά Office εφαρμογών – Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, InfoPath και Access – που προσφέρονται ως υπηρεσία για εγκατάσταση σε μέχρι πέντε συσκευές. Τώρα μπορεί κανείς απλά να συνδεθεί στο Office 365 από οποιαδήποτε συσκευή, καθώς τα έγγραφα και οι προσωπικές ρυθμίσεις τον ακολουθούν, επιτρέποντας τη συνέχιση οποιασδήποτε εργασίας από το σημείο ακριβώς που την άφησε. Τα τμήματα IT επίσης έχουν τον έλεγχο που χρειάζονται, όπως είναι η ικανότητα να τρέξουν το Office 365 ProPlus παράλληλα με άλλες εκδόσεις του Office και εργαλεία για τη διαχείριση των ενημερώσεων για τους χρήστες τους. Το Office 365 ProPlus είναι διαθέσιμο ως ανεξάρτητη υπηρεσία, αλλά περιλαμβάνεται επίσης στην ανανεωμένη υπηρεσία του Office 365 για μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και στη νέα υπηρεσία Office 365 για Μεσαίες Επιχειρήσεις.
  • Office 365 Midsize Business. Το Office 365 για Μεσαίες Επιχειρήσεις έχει σχεδιαστεί για τις επιχειρήσεις που αποτελούνται από 10 έως 250 εργαζόμενους. Η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει το Office 365 ProPlus και προσφέρει στις μεσαίες επιχειρήσεις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες επικοινωνίας και συνεργασίας με τις υπηρεσίες Exchange Online, Lync Online και SharePoint Online – μαζί με τα απλουστευμένα εργαλεία που απαιτούνται για τη διατήρηση του ελέγχου και τη μείωση της πολυπλοκότητας. Περιλαμβάνεται επίσης η δυνατότητα ολοκλήρωσης με το Active Directory, μια Web-based κονσόλα διαχείρισης και υποστήριξης κατά την διάρκεια του ωραρίου εργασίας. Το κόστος είναι €147,6 ανά χρήστη ανά έτος, ισοδύναμο με €12,3 ανά χρήστη, ανά μήνα.
  • Office 365 Small Business Premium. Το Office 365 για μικρές επιχειρήσεις είναι σχεδιασμένο για επιχειρήσεις που αποτελούνται από 1 έως 10 εργαζόμενους. Εκτός από το πλήρες σύνολο των πλούσιων εφαρμογών του Office, η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει e-mail επιχειρηματικού επιπέδου, κοινή χρήση ημερολογίου, εργαλεία για τη δημιουργία του εταιρικού website και τη δυνατότητα τηλεδιάσκεψης με high definition video, μέσω μιας εύκολης στη διαχείριση υπηρεσίας, η οποία δεν απαιτεί εξειδίκευση σε θέματα πληροφορικής. Το κόστος είναι €124,80 ανά χρήστη ανά έτος, ή σε μηνιαίο κόστος €12,80 ανά χρήστη, ανά μήνα.

Το νέο Office τώρα διαθέσιμο για όλους

Με τη σημερινή ανακοίνωση έναρξης διάθεσης του Office 365 για όλες τις επιχειρήσεις, η νέα υπηρεσία είναι πλέον πλήρως διαθέσιμη για τις επιχειρήσεις, τα ακαδημαϊκά ιδρύματα και τους καταναλωτές.

Οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν το Office απευθείας από τη Microsoft είτε μέσω ενός εξουσιοδοτημένου καταστήματος ή συνεργάτη. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Office και πώς να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή είναι διαθέσιμες στο http://www.office.com.