Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Salesforce, ο παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, σε περισσότερους από 3.500 πελάτες από διάφορους κλάδους σε όλον τον κόσμο, οι εταιρείες παρατηρούν, κατά μέσο όρο, μείωση 25%* στο κόστος ΙΤ (πληροφορικής) και 26%* αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων τους, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα της εταιρείας.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι καθοριστικός για την αντιμετώπιση των αυξανόμενων οικονομικών αναταραχών που βιώνουμε. Ενώ το 74% των CEO αναμένει ότι οι οικονομικές συνθήκες θα επιδεινωθούν βραχυπρόθεσμα, υπάρχει αρκετή αισιοδοξία, με το 83% των CEO να πιστεύει ότι οι εταιρείες τους είναι αρκετά ανθεκτικές ώστε να ανταπεξέλθουν στους οικονομικούς κραδασμούς.

Η διατήρηση μιας υγιούς, ανθεκτικής επιχείρησης που μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχία άμεσα δεν είναι μικρό κατόρθωμα. Οι εταιρείες πρέπει να μειώσουν την πολυπλοκότητα, μέσω της ενοποίησης και αυτοματοποίησης της ροής εργασιών στη στοίβα τεχνολογίας τους (tech stack). Με το Salesforce Customer 360, το Νο. 1 CRM στον κόσμο, ολόκληρος ο οργανισμός μπορεί να εργαστεί σε μια αξιόπιστη πλατφόρμα σε πραγματικό χρόνο —έτσι, κάθε εργαζόμενος έχει μια ενιαία εικόνα του πελάτη, κάτι που οδηγεί σε αύξηση της παραγωγικότητας, αλλά και της πιστότητας των πελατών, με συνολικά χαμηλότερο κόστος εξυπηρέτησης.

Αυτοματοποίηση, τεχνητή νοημοσύνη και δεδομένα σε πραγματικό χρόνο ενσωματώνονται απευθείας σε κορυφαίες εφαρμογές για τις ομάδες πωλήσεων, εξυπηρέτησης, μάρκετινγκ, εμπορίου, ανάλυσης και ΙΤ, βοηθώντας τις εταιρείες να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των πελατών τους. Για να γίνει το Customer 360 περισσότερο προσβάσιμο, η Salesforce κυκλοφόρησε το Sales Productivity Bundle (Πακέτο Παραγωγικότητας Πωλήσεων) και το Service Efficiency Bundle (Πακέτο Αποδοτικότητας Πωλήσεων). Με τα νέα αυτά πακέτα, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να αυτοματοποιήσουν τις υπηρεσίες τους, να αναπτυχθούν αποτελεσματικά και να ενοποιήσουν το front office τους σε μια αξιόπιστη, ενιαία πλατφόρμα.

«Οι CEO και τα στελέχη σε όλο τον κόσμο επικεντρώνονται απόλυτα στην επίτευξη άμεσης επιτυχίας, επιλέγοντας να συνδεθούν με τους πελάτες τους με νέους, απλούστερους και πιο αποδοτικούς τρόπους», δήλωσε ο David Schmaier, Πρόεδρος και Chief Product Officer της Salesforce. «Βρισκόμαστε σε ένα δυσχερές οικονομικό κλίμα, αλλά οι δύσκολοι καιροί παρέχουν, επίσης, ευκαιρίες στις εταιρείες να παίξουν για να κερδίσουν και να μεταμορφώσουν τον κλάδο τους. Οι επενδύσεις που θα κάνουν τώρα θα καθορίσουν την επιτυχία τους σήμερα και για την επόμενη δεκαετία».

Οι πελάτες αναφέρουν εξοικονόμηση κόστους και αυξημένη απόδοση με τη χρήση της πλατφόρμας Salesforce

Με τη Salesforce, οι εταιρείες οποιουδήποτε μεγέθους (μικρές, μεσαίες, μεγάλες) από όλους τους κλάδους μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα και τον αυτοματισμό, να ελαττώσουν τον αριθμό των προμηθευτών τεχνολογίας που χρειάζονται για τη διαχείριση της επιχείρησής τους και να μειώσουν την πολυπλοκότητα, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.

Πρόσφατα, η εταιρεία διεξήγαγε έρευνα σε περισσότερους από 3.500 πελάτες για να κατανοήσει καλύτερα πώς η τεχνολογία επηρέαζε την επιχείρησή τους. Κατά μέσο όρο, οι οργανισμοί που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Salesforce αναφέρουν τα ακόλουθα πλεονεκτήματα*:

  • Μείωση 25% στα κόστη ΙΤ
  • Αύξηση 26% στην παραγωγικότητα των εργαζομένων
  • Μείωση 27% στα κόστη υποστήριξης
  • Ταχύτερες διαδικασίες αυτοματισμού κατά 27%
  • Μείωση 28% στα κόστη απόκτησης πελατών
  • Γρηγορότερη πρόσβαση σε πληροφορίες κατά 29%
  • Αύξηση 29% στην παραγωγικότητα των πωλήσεων

 Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα σε περισσότερους από 3.500 πελάτες, οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη Salesforce υπολογίζουν σημαντικά οφέλη εξοικονόμησης κόστους, αποδοτικότητας και παραγωγικότητας

Οι σωστές λύσεις για την επιτυχία τώρα

Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2022, η Salesforce προσφέρει σε τιμή γνωριμίας το Sales Productivity Bundle και το Service Efficiency Bundle, για να βοηθήσει τους πελάτες της να μειώσουν σημαντικά τα κόστη τους και να αυξήσουν την παραγωγικότητα σε μία συνδεδεμένη πλατφόρμα.