• Login
  • Προφίλ
  • Συνδρομές
  • Διαφήμιση
    • Περιοδικό
    • NewsLetter
    • Site
  • Newsletter
  • Επικοινωνία
    • Τομέας Σύνταξης
    • Τομέας Διαφήμισης
    • Τομέας Συνδρομών
facebook
linkedin
youtube
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Articles
    • COVER ISSUE
    • ISSUE
    • PRACTICAL
    • REFERENCE
    • LAW
  • IT NEWS
  • SECURITY NEWS
  • BUSINESS IT
  • EVENTS
    • Συνέδρια
  • INTERVIEWS
  • REPORTS
  • ONLINE ΤΕΥΧΗ
    • IT Security Pro
    • Business IT

Η κόπωση από τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες και η ανάγκη διατήρησης της ιδιωτικότητας είναι πιθανόν να επηρεάσουν τη ζήτηση των υπηρεσιών έξυπνου σπιτιού

Posted On 08 Ιαν 2020
Tag: EY
  • Σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ, το 45% των καταναλωτών ψάχνουν τρόπους για να «απομακρυνθούν» από συσκευές συνδεδεμένες στο διαδίκτυο
  • Το 72% είναι σκεπτικό ως προς τη γνωστοποίηση προσωπικών τους δεδομένων, ακόμα και σε αξιόπιστες ιστοσελίδες
  • Οι υπηρεσίες συνεχούς ροής δεδομένων (streaming) επανακαθορίζουν την κατανάλωση περιεχομένου και «διαταράσσουν τα νερά» της παραδοσιακής ραδιοτηλεοπτικής αγοράς

Ενώ το 54% των καταναλωτών θεωρούν ότι το διαδίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής τους ζωής, σχεδόν οι μισοί (45%) αναζητούν ενεργά χρόνο μακριά από το κινητό τους τηλέφωνο και άλλες συσκευές συνδεδεμένες στο διαδίκτυο – ποσοστό που αγγίζει το 53% στην ηλικιακή ομάδα 25-34. Αυτό προκύπτει από την παγκόσμια έκθεση της ΕΥ, Decoding the digital home, η οποία αξιολογεί τις τάσεις των καταναλωτών σε ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχονται στο σπίτι και σχετίζονται με την τεχνολογία, τα μέσα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, και τις τηλεπικοινωνίες (ΤΜΤ), σε τέσσερις αγορές: στη Γαλλία, στην Ολλανδία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι, ενώ ο ρυθμός υιοθέτησης των προϊόντων και υπηρεσιών έξυπνου σπιτιού (smart home) είναι θετικός – με τη ζήτηση έξυπνων συσκευών να κυριαρχεί σε βάθος πενταετίας – η δραστική αύξηση της εξάρτησης από το διαδίκτυο απειλεί την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δηλώνουν ότι είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε θέματα γνωστοποίησης των προσωπικών τους δεδομένων, ενώ το 41% στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο πιστεύουν πως τα δεδομένα τους δε θα είναι ποτέ απολύτως ασφαλή.

 Η πολυπλοκότητα χρήσης μίας υπηρεσίας αποξενώνει τους καταναλωτές 

Η έρευνα αποκαλύπτει ένα αυξανόμενο αίσθημα σύγχυσης των καταναλωτών σχετικά με το ολοένα και πιο σύνθετο περιβάλλον των ευρυζωνικών πακέτων ψηφιακών υπηρεσιών. Ένας στους τρείς εκ των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι δυσκολεύονται να επιλέξουν υπηρεσίες ή πακέτα υπηρεσιών, τα οποία να ικανοποιούν τις ανάγκες τους. Στο σύνολο των αγορών που εξετάζει η έρευνα, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (48%) δηλώνουν ότι οι προσφορές τούς δυσκολεύουν να καταλάβουν ποιο πακέτο διαδικτύου προσφέρει μεγαλύτερη αξία.

Παράλληλα, σχεδόν το ένα τέταρτο των καταναλωτών στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο δυσκολεύονται να βρουν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει, σε ένα κορεσμένο περιβάλλον υπηρεσιών. Στην ηλικιακή ομάδα 18-24, το ποσοστό αυτό φτάνει στο 34% στις ΗΠΑ και στο 39% στο Ηνωμένο Βασίλειο, γεγονός που φανερώνει ότι το νεαρότερο καταναλωτικό κοινό δε συναντά απαραίτητα λιγότερες δυσκολίες κατά την πλοήγησή του στον ψηφιακό κόσμο.

Οι υπηρεσίες streaming ανταγωνίζονται δυναμικά τους παραδοσιακούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς

Σύμφωνα με την έρευνα, οι υπηρεσίες streaming συνεχίζουν να επαναπροσδιορίζουν το πώς τα νοικοκυριά καταναλώνουν περιεχόμενο. Σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων, προσανατολίζονται στη χρήση πολλαπλών υπηρεσιών streaming, ενώ το 57% δηλώνουν ότι τα μέλη του νοικοκυριού τους παρακολουθούν σύντομα video clips διαδικτυακά. Αυτή η αλλαγή στη συμπεριφορά παρατηρείται εντονότερα στις ΗΠΑ, όπου μόνο το 38% των καταναλωτών προτιμούν τα παραδοσιακά τηλεοπτικά κανάλια, σε σύγκριση με το 51% στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 67% στην Ολλανδία.

Ο Χρήστος Κόκιος, Director και επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media & Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, σχολιάζει: «Οι εύλογες ανησυχίες του καταναλωτικού κοινού για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων, θέτουν σε κίνδυνο τον ρυθμό ανάπτυξης των διαδικτυακών υπηρεσιών. Την ίδια ώρα, η πολυπλοκότητα ορισμένων υπηρεσιών φαίνεται να δυσκολεύει τους καταναλωτές. Θεωρούμε ότι, οι επιχειρήσεις στους τομείς τεχνολογίας, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τις ανησυχίες αυτές, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη διαφάνεια και ευκολία χρήσης στις υπηρεσίες που προσφέρουν».

  • google-share
Previous Story

H Lenovo μετασχηματίζει παραδοσιακά form factors και φέρνει το μέλλον σήμερα με το πρώτο folable και το πρώτο 5g PC1 στον κόσμο

Next Story

Οι τράπεζες στην Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη (ΚΑΕ) στρέφονται στη σύγχρονη τεχνολογία για να ξαναβρούν τα πλεονεκτήματα που είχαν στα πρώτα τους χρόνια

Σχετικά Άρθρα

off

Οι δέκα κορυφαίες προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών σήμερα σύμφωνα με την ΕΥ

Posted On 04 Ιαν 2021
off

Οι ελληνικές επιχειρήσεις μπροστά σε ένα νέο περιβάλλον τεχνολογίας, κυβερνοασφάλειας και προστασίας δεδομένων

Posted On 05 Μαΐ 2020
off

Στρατηγικής σημασίας η δημιουργία του νέου Κέντρου Αριστείας στην Τεχνητή Νοημοσύνη στο ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος σε συνεργασία με την EY

Posted On 06 Αυγ 2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ

Περιεχόμενα τεύχους

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Login

 
 
Forgot Password

Business IT

ΑΡΧΕΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ

Smart Press A.E. | Μάγερ 11, 10438, Αθήνα | Τηλ.: 210 5201500, Fax: 210 5241900
Το itsecuritypro.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους.Αποδοχή Περισσότερα
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT