Το GFI HelpDesk είναι μια λύση υποστήριξης εταιρικών πελατών, ειδικά σχεδιασμένη για τις SMB εταιρείες και διαθέσιμο ως Standalone προϊόν ή μέσω του GFI Unlimited.

Το GFI HelpDesk περιλαμβάνει:

• Εύκολη καταγραφή αιτημάτων τεχνικής υποστήριξης.
• Δημιουργία αυτόματοποιημένων απαντήσεων ή δρομολογήση των αιτημάτων με βάση του περιεχομένου και του πελάτη.
• Πλήρη εικόνα αλληλεπίδρασης κάθε πελάτη με την επιχείρηση σας όπως παραγγελίες, αποστολές και αναζητήσεις.

Η ανανεωμένη πλατφόρμα λογισμικών της GFI προσφέρει:
√ Πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα της GFI
(FaxMaker, Archiver, LanGuard, MailEssentials, Endpoint Security, EventsManager)
√ Πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα της Kerio
(Control, Connect, Operator)
√ Ενιαία συνδρομή εγκατάστασης και χρήσης για όλα τα προϊόντα
√ Δωρεάν τεχνική υποστήριξη για όλα τα προϊόντα GFI Unlimited

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


H Orthology Consulting (www.orthology.gr) ιδρύθηκε το 1996 και έχει έδρα την Αθήνα. Προσφέροντας υψηλής ποιότητας προϊόντα λογισμικού και υπηρεσίες, ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις της συνεχώς αναπτυσσόμενης αγοράς και στις ανάγκες της σύγχρονης επιχείρησης.
Το φάσμα των δραστηριοτήτων μας, περιλαμβάνει υπηρεσίες που στοχεύουν στην αύξηση της παραγωγικότητας του πελάτη, μέσω τεκμηριωμένων λύσεων και συνολικής υποστήριξης για την καλύτερη δυνατή διαχείριση των πόρων του.