Μια παγκόσμια έρευνα εργαζομένων αποκαλύπτει ότι το 74% πιστεύει ότι η αναποτελεσματική υποστήριξη πληροφορικής επηρεάζει το ηθικό και είναι εμπόδιο στην παραγωγικότητα, ενώ το 87% είναι υπέρ της υιοθέτησης τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση προβλημάτων πληροφορικής

  • Το Lenovo Premier Support Plus συνδυάζει την τεχνητή νοημοσύνη και την ανθρώπινη αλληλεπίδραση για προληπτική, προγνωστική, απρόσκοπτη και άμεση υποστήριξη IT, σχεδιασμένη ειδικά για το σημερινό υβριδικό εργατικό δυναμικό

Εννέα στους δέκα υπαλλήλους (87%) αναγνωρίζουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να τους βοηθήσει να παραμείνουν παραγωγικοί, ενώ οκτώ στους δέκα (81%) προτιμούν ένα συνδυασμό τεχνητής νοημοσύνης και ανθρώπινης αλληλεπίδρασης, σύμφωνα με τη Lenovo.

Νέα παγκόσμια έρευνα1 της Lenovo αποκαλύπτει ότι η πλειονότητα των 12.000 εργαζομένων που συμμετείχαν σε αυτήν (91%) πιστεύουν ότι θα ήταν πιο παραγωγικοί εάν τα προβλήματα πληροφορικής στην εργασία τους επιλύονταν γρήγορα και αποτελεσματικά. Επιπλέον, το 74% δηλώνει ότι η ελλιπής υποστήριξη πληροφορικής έχει μειώσει το κίνητρό τους στην εργασία. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ένα αποτελεσματικό σύστημα υποστήριξης πληροφορικής είναι καίριας σημασίας για να το σημερινό υβριδικό εργατικό δυναμικό.

Οι ερωτηθέντες στην έρευνα αναγνωρίζουν την αξία των βασικών πλεονεκτημάτων της τεχνητής νοημοσύνης στο IT, δηλαδή την άμεση επίλυση προβλημάτων, αφού η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εντοπίσει και να επιλύσει όποια ζητήματα αυτόματα, ενώ προσφέρει υποστήριξη 24/7, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.

«Καθώς ο τρόπος εργασίας αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς με την άνοδο της υβριδικής εργασίας, η υποστήριξη πληροφορικής για τους εργαζόμενους δεν έχει προχωρήσει με τους ίδιους ρυθμούς. Με την αυξανόμενη υιοθέτηση των υπηρεσιών cloud, της ψηφιακής νοημοσύνης και του metaverse, τα περιβάλλοντα πληροφορικής των οργανισμών θα γίνουν ακόμα πιο πολύπλοκα, επομένως η αποτελεσματική υποστήριξη IT θα γίνει ακόμη πιο απαραίτητη για την εμπειρία και το ηθικό των εργαζομένων», δήλωσε ο John Stamer, Vice President και General Manager, Global Product Services της Lenovo.

Το Premier Support Plus προσφέρει υπηρεσίες που είναι απαραίτητες τόσο για τις τρέχουσες ανάγκες ενός υβριδικού εργατικού δυναμικού όσο και για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των οργανισμών, συνδυάζοντας τα καλύτερα και των δύο κόσμων – προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη για πιο έξυπνη, προληπτική υποστήριξη IT, ενώ παράλληλα εξακολουθεί να παρέχει ανθρώπινη υποστήριξη όπου χρειάζεται – προσφέροντας έτσι την απρόσκοπτη και άμεση υποστήριξη πληροφορικής που αναζητούν οι εργαζόμενοι.

Το Premier Support Plus είναι η πιο ολοκληρωμένη υπηρεσία υποστήριξης πληροφορικής στην αγορά και η απάντηση στην ανάγκη των εταιρειών να είναι έτοιμες για το μέλλον, προσφέροντας τη σωστή λύση για τη βελτίωση της εμπειρίας και της ικανοποίησης των εργαζομένων, απαραίτητη για τη διατήρηση προσωπικού στη σημερινή εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 62% των ερωτηθέντων είπε ότι είναι ικανοποιημένοι από τον τρόπο που διαχειρίστηκε η εταιρεία στην όποια εργάζονται την εμπειρία των υπαλλήλων στην υβριδική εργασία, αλλά ένα σημαντικό 38% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι ουδέτεροι ή δυσαρεστημένοι με την εμπειρία εργασίας τους.

Το Premier Support Plus αναπτύχθηκε έχοντας κατά νου τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι τελικοί χρήστες, για να προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη υπηρεσία υποστήριξης και προστασίας στα θέματα πληροφορικής:

  • Τα AIdriven predictive analytics επιτρέπουν τον προληπτικό εντοπισμό προβλημάτων και τη δυνατότητα εντοπισμού και αντιμετώπισης πολλών πιθανών προβλημάτων πληροφορικής.
  • Το Accidental Damage Protection παρέχει κάλυψη πέρα από μια παραδοσιακή εγγύηση συστήματος, προστατεύοντας τις συσκευές από τυχόν πτώσεις, χτυπήματα, ακόμα και το ποτήρι νερό που χύθηκε κατά λάθος στο γραφείο σας.
  • Η υπηρεσία Keep Your Drive διατηρεί τους σκληρούς δίσκους των χρηστών και παρέχει την πλήρη προστασία των δεδομένων τους, βελτιώνοντας την ασφάλεια και διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις απορρήτου και διατήρησης δεδομένων.
  • Οι υπηρεσίες Sealed Battery επεκτείνουν την υποστήριξη της μπαταρίας για έως και τρία χρόνια, ενώ τεχνικοί πιστοποιημένοι από τη Lenovo διασφαλίζουν την αποτελεσματική και αποδοτική αντικατάσταση της μπαταρίας όταν αυτό χρειάζεται, ελαχιστοποιώντας το χρόνο διακοπής λειτουργίας.
  • Τέλος, το International Services Entitlement υποστηρίζει πολυεθνικές εταιρείες ενεργοποιώντας τις υπηρεσίες Accidental Damage Protection, Keep Your Drive και Sealed Battery, οπουδήποτε στον κόσμο και αν βρίσκονται οι υπάλληλοί τους.

Δεδομένης της σημασίας της διατήρησης της παραγωγικότητας και της βέλτιστης εμπειρίας των εργαζομένων, το Premier Support Plus προσφέρει επίσης στις επιχειρήσεις έναν αποκλειστικό Services Engagement Manager, που παρέχει προληπτική αναφορά και παρακολούθηση όλων των IT θεμάτων της εταιρείας.

«Οι ανάγκη των CIO να υλοποιήσουν τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό είναι πιο επείγουσα από ποτέ. Τα τμήματα πληροφορικής χρειάζεται να προσφέρουν μια σωστή εμπειρία χρήσης των συστημάτων  στους εργαζόμενους, κάθε μέρα. Έτσι, εκτός από το ότι είμαστε ένας ολοένα και πιο αξιόπιστος συνεργάτης στον έξυπνο μετασχηματισμό, είμαστε επίσης εξαιρετικά εστιασμένοι στην παροχή πρακτικής καινοτομίας», δήλωσε ο κ. Stamer.

Η αποστολή της Lenovo ήταν πάντα να προσφέρει στους οργανισμούς πρακτικές και βιώσιμες τεχνολογίες για την προώθηση της καινοτομίας, καθώς και να διασφαλίζει την ετοιμότητα για τις μελλοντικές ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Πρόσφατα, η Lenovo παρουσίασε μια σειρά λύσεων PC, συμπεριλαμβανομένων νέων συσκευών ThinkPad, ThinkCentre και IdeaPad, για να βοηθήσει τους χρήστες να προσαρμοστούν στα υβριδικά περιβάλλοντα εργασίας.

[1] Η παγκόσμια μελέτη του YouGov, η οποία ανατέθηκε από τη Lenovo, εξέτασε 12.000 υπαλλήλους σε δέκα βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας, της Βραζιλίας, της ηπειρωτικής Κίνας, της Γερμανίας, του Χονγκ Κονγκ, της Ινδίας, της Ιαπωνίας, της Σιγκαπούρης, του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ, και διεξήχθη από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου. 2023.