Για να κάνουμε τον κυβερνοχώρο ασφαλέστερο δεν αρκούν μόνο τα λογισμικά προστασίας ή οι έρευνες για τις απειλές. Είναι επίσης σημαντικό να διαδώσουμε και να μοιραζόμαστε τις γνώσεις, την εμπειρία και τις πληροφορίες μας σχετικά με το τοπίο των κινδύνων και τις μεθόδους προστασίας.

Eugene Kaspersky – CEO & Chairman of Kaspersky lab

Δημοσιογραφική αποστολή στη Βουδαπέστη
Βλάσης Αμανατίδης
Ξεκινώντας για το ταξίδι στη Βουδαπέστη με αφορμή το Cyber Security Weekend που διοργάνωσε η Kaspersky στις 19 με 22 Νοεμβρίου, θα έλεγα ότι αυτή τη φορά ήμουν περισσότερο προετοιμασμένος για το τι θα συναντήσω. Η επίσκεψη στο αντίστοιχο event που είχε γίνει το 2014 στη Βαρσοβία, είχε αποτελέσει μια πολύ χρήσιμη εμπειρία προκειμένου να κατανοήσω πλήρως την κουλτούρα της Kaspersky και το πώς αντιλαμβάνεται και μετουσιώνει σε πράξη το κεντρικό της σλόγκαν “We are here to save the world”.

Αυτό που επιβεβαιώθηκε για ακόμα μια φορά λοιπόν, είναι ότι οι προσπάθειες της Kaspersky για να “σώσει τον κόσμο” από τις απειλές του κυβερνοχώρου, βασίζονται πάνω από όλα σε μια εξαιρετική Παγκόσμια Ομάδα Έρευνας και Ανάλυσης, που αποτελείται από 42 ειδικούς στη ψηφιακή ασφάλεια. Οι ειδικοί αυτοί ερευνούν και αναλύουν τις τάσεις που διαμορφώνουν το τοπίο των απειλών για την ψηφιακή ασφάλεια σε όλα τα επίπεδα. Με βάση αυτές τις έρευνες και τις αναλύσεις, η Kaspersky συμβουλεύει τους οργανισμούς, τις επιχειρήσεις αλλά και τους ιδιώτες για τους κινδύνους που απειλούν τα δεδομένα τους και παράλληλα χτίζει τις κατάλληλες άμυνες, αναπτύσσοντας λύσεις προστασίας για κάθε περίπτωση. Και όλα αυτά, η εταιρία γνωρίζει πολύ καλά πως θα τα επικοινωνήσει, διαθέτοντας ένα εξαιρετικό τμήμα marketing και PR, που εδώ και χρόνια έχουν αναπτύξει μια ιδιαίτερα εξωστρεφή πολιτική, στα πλαίσια της οποίας διοργανώθηκε και το συγκεκριμένο event που είχαμε την χαρά να μετέχουμε.

Κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Cyber Security Weekend της Kaspersky Lab στο ξενοδοχείο Hilton της πανέμορφης πρωτεύουσας της Ουγγαρίας, είχαμε λοιπόν την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε και να συναντήσουμε από κοντά ειδικούς από την Ομάδα Έρευνας και Ανάλυσης της εταιρίας. Οι ειδικοί αυτοί, καθώς και ένας εκπρόσωπος της Europol, παρουσίασαν σε εκπροσώπους ΜΜΕ και κάποια επιλεγμένα στελέχη επιχειρήσεων από 12 χώρες, στοιχεία για το τοπίο των απειλών όπως αυτό διαμορφώθηκε κατά τη διάρκεια του 2015, τις προβλέψεις τους για τις τάσεις που θα εμφανιστούν το 2016, ενώ παράλληλα ανέδειξαν τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να προστατεύουν απέναντι στις ψηφιακές επιθέσεις.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο ρεπορτάζ κατεβάστε το αρχείο pdf εδώ