Το καλοκαίρι που μας πέρασε παρατήρησα ότι η «ημέρα των System Administrator» συμπίπτει με τη γιορτή του Αγίου Παντελεήμονα.  Τυχαίο γεγονός βέβαια αλλά έκανα την σκέψη «κουτσοί, τυφλοί στον SysAdmin» όπως λέει και η λαϊκή παροιμία στον συμπαθή άγιο!  Η αλήθεια είναι όμως, ότι πάει στραβά -κατά την γνώμη φυσικά του απλού χρήστη – στον Διαχειριστή θα αποταθούμε πρώτα!

Αλεξία Χριστοφή – Managing Director – CYSOFT – www.cysoft.gr

Η διαχείριση ενός πλήθους μηχανών είτε πρόκειται για σταθμούς εργασίας είτε για server συνδεδεμένα σε ένα δίκτυο είναι μια δουλειά χωρίς τέλος.  Απλά αιτήματα, όπως η παραχώρηση πρόσβασης σε κάποιο δίσκο ή κάτι πιο σύνθετο όπως η εγκατάσταση ενός λογισμικού, κρατούν τους διαχειριστές σε συνεχή εγρήγορση.

Απαιτήσεις που όλο αυξάνονται με τις εξελίξεις στον χώρο της πληροφορικής και την αύξηση του προσωπικού ενός αναπτυσσόμενου οργανισμού και ο αριθμός των ετοιμοπόλεμων διαχειριστών δεν συμβαδίζει με  αυτή την αύξηση.  Μόνο μια αυτοματοποιημένη λύση θα μπορούσε να σώσει την κατάσταση.

Η ManageEngine εντοπίζοντας αυτές τις απαιτήσεις ανέπτυξε το Desktop Central μια web‐based λύση για τη διαχείριση windows server και desktop management.  Το Desktop Central εξυπηρετεί στη διαχείριση χιλιάδων servers και desktops από ένα κεντρικό σημείο, αυτοματοποιώντας ότι έχει να κάνει με την ύπαρξη του κάθε μηχανήματος – desktop management life cycle, από απλές ρυθμίσεις, μέχρι περίπλοκες εγκαταστάσεις λογισμικού.  Πρόκειται για μια λύση ουδέτερη, όσο αφορά την αρχιτεκτονική του δικτύου και έτσι μπορούν να εξυπηρετηθούν δίκτυα βασισμένα σε Active Directory, Workgroup, ή άλλα directory services.

Μια τέτοια λύση χρησιμεύει στα εξής σημεία:

  1. Να τυποποιήσει ρυθμίσεις σε desktop και εφαρμογές σε συγκεκριμένους πληθυσμούς μηχανών σε ένα δίκτυο.
  2. Να επιβάλει την ασφάλεια σε χρήστες και μηχανές
  3. Να εγκαταστήσει απομακρυσμένα λογισμικό σε ένα ή περισσότερες μηχανές
  4. Να κρατά «ενήμερο» το μηχάνημα με τα τελευταία patches και service packs με τρόπο αυτοματοποιημένο.
  5. Να έχει δυνατότητες απομακρυσμένης πρόσβασης σε μηχανήματα για την ανίχνευση και επίλυση προβλημάτων
  6. Να κρατά έγκυρα και ενημερωμένα αρχεία απογραφής υλικού (hardware και software inventory)
  7. Να διεξάγει απογραφή αδειών χρήσης για σκοπούς συμμόρφωσης
  8. Να είναι σε θέση να ετοιμάσει λεπτομερείς αναφορές για τα κομμάτια που αποτελούν την υποδομή του δικτύου για περαιτέρω ανάλυση και έλεγχο.

Οργανισμοί που ψάχνουν για μια λύση ολοκληρωμένη, βρίσκουν ένα σπουδαίο σύμμαχο στο Desktop Central. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης Desktop, Server και κινητών συσκευών που περιέχει όλα όσα χρειάζεται ο διαχειριστής μέσω μιας μόνο κονσόλα διαχείρισης.

Διευκολύνει και προωθεί την ασφάλεια στα δίκτυα: 

  • Αναβαθμίσεις αναγκαίες για την ασφάλεια συστημάτων και εφαρμογών γίνονται αυτόματα, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση και χωρίς να μπορεί ο χρήστης να τις διακόψει.
  • Επιτρέπει στους διαχειριστές να καθορίσουν κανονισμούς ασφάλειας των windows
  • Περιορίζει και ελέγχει εξωτερικές συσκευές όπως USB, εξωτερικούς σκληρούς δίσκους κλπ

Αυξάνει την παραγωγικότητα:

  • Δυνατή υποστήριξη BYOD
  • Ενθαρρύνει το προσωπικό να χρησιμοποιεί κινητά τηλέφωνα για τη διεκπεραίωση εργασιών από όπου και αν βρίσκονται

Διαθέτει Κεντρική Διαχείριση:

  • Δυνατότητα κεντρικής διαχείρισης διάσπαρτων δικτύων σε διάφορα γεωγραφικά σημεία
  • Επιτρέπει την δημιουργία σημείων διανομής για την εξοικονόμηση WAN bandwidth
  • Ελέγχει κινητές συσκευές όπου και αν βρίσκονται

Υψηλή απόδοση της επένδυσης (ROI)

  • Εξοικονόμηση λειτουργικών εξόδων με την αυτοματοποίηση εργασιών ρουτίνας όπως Patch Management, εγκαταστάσεις λογισμικού, διαχείριση κινητών εφαρμογών κλπ
  • Με τις δυνατότητες διαχείρισης BYOD εξοικονομούνται χρήματα από την αγορά κινητών συσκευών.
  • Άμεση εξοικονόμηση ενέργειας μέσω δυνατότητας Power Management για τη χρήση desktop.
  • Αποτελεσματική διαχείριση αδειών χρήσης λογισμικού και άλλου υλικού
  • Ότι χρειάζεται ένας διαχειριστής περιλαμβάνεται σε ένα και μόνο πακέτο εγκατάστασης με ενσωματωμένο relational database και web-server εύκολο στην εκμάθηση και φιλικό στην χρήση

Καθαρά Web-based:

  • Πρόκειται για εφαρμογή καθαρά web-based προσφέροντας πρωτοφανή ευελιξία στην διαχείριση συστημάτων και κινητών συσκευών

Συνδυάζεται με άλλα προϊόντα της ManageEngine

  • Επικοινωνεί άμεσα με ServiceDesk Plus και AssetExplorer
  • Μπορούμε να έχουμε Help Desk και Desktop Management από μία και μόνο κονσόλα
  • Οι εφαρμογές της σειράς Log360 για μια πραγματικά ολοκληρωμένη διαχείριση του Active Directory

Eύκολη εγκατάσταση και παραμετροποίηση:

  • Όλα τα χρειαζούμενα σε ένα πακέτο π.χ. database, web-server
  • Εγκαθίσταται σε λιγότερο από 10 λεπτά
  • Παραμετροποιείται και είναι παραγωγικό σε λιγότερη από 1 ώρα
  • Είναι πολύ οικονομικό τόσο στην απόκτηση
  • Δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις για εγκατάσταση αφού μπορεί να φιλοξενηθεί σε συνηθισμένο hardware και υποστηρίξει desktops, κινητά και servers

Τον Μάϊο του 2018 το Desktop Central επιλέγηκε ως Customers’ Choice for Client Management Tools  από το  Gartner Peer Insights, με 67 θετικές δημοσιεύσεις και μέσο όρο 4.4 από 5.0.  Στην Ελλάδα και στην Κύπρο την λύση την έχουν υιοθετήσει με μεγάλη επιτυχία οργανισμοί από όλους τους νευραλγικούς τομείς όπως κατασκευαστικές εταιρίες, εταιρίες παραγωγής ενέργειας, ναυτιλιακές και τηλεπικοινωνίες.

Η δωρεάν έκδοση καλύπτει άνετα τις βασικές ανάγκες μια μικρής επιχείρησης με 25 υπολογιστές και 25 κινητές συσκευές (εκτός Windows 10).

H Professional έκδοση καλύπτει βασική διαχείριση τοπικών δικτύων υπολογιστών/server ενώ η Enteprise σε WAN.  H UEM έκδοση καλύπτει τα πάντα (Endpoint Management σε υπολογιστές, server, κινητά και tablet) και ξεκινά από μόλις 900 Ευρώ συν ΦΠΑ για 50 θέσεις + 1 Μηχανικό. 

Μπορείτε να δοκιμάσετε οποιανδήποτε έκδοση επιθυμείτε με μια επίσκεψη στο https://www.manageengine.com/products/desktop-central/download.html

και να επικοινωνήσετε μαζί μας για μια επίδειξη των δυνατοτήτων του προϊόντος.