Μία επιβράβευση της μακρόχρονης προσήλωσης στην ποιότητα και την καινοτομία

 

 

 

 

 

 

 

Για άλλη μια φορά, η D-Link βρέθηκε ανάμεσα στα 20 κορυφαία brands της Ταϊβάν παγκοσμίως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας «Best Global Brands» που διεξήγαγε η συμβουλευτική εταιρεία Interbrand. Η βαθμολογία προκύπτει κατόπιν αξιολόγησης της αξίας του brand στα $138 εκατομμύρια.

«Είμαστε ευγνώμονες για την προσπάθεια που καταβάλλεται από τους διοργανωτές της έρευνας» δήλωσε ο Quenton Miao, επικεφαλής του τμήματος Global Marketing της D-Link. «Η επιβράβευση αυτή, τονίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ταϊβανέζικες εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς προέρχονται από μια σχετική μικρή αγορά. Αντιμετωπίζουμε παγκοσμίως ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον και σκληρό ανταγωνισμό σε επίπεδο τιμολόγησης από την Κίνα, αλλά έχουμε μπορέσει να ανταπεξέλθουμε, διατηρώντας την καινοτομία στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Επιπλέον, προσπαθούμε να αυξάνουμε συνεχώς την αξία για τους πελάτες μας, προσφέροντας λύσεις και υπηρεσίες που διακρίνονται για την ποιότητα και την προστιθέμενη αξία, ώστε να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση στα προϊόντα δικτύωσης και παρακολούθησης. Το ότι συγκαταλεγόμαστε και πάλι μεταξύ των κορυφαίων brands της Ταϊβάν, αποτελεί κίνητρο να προσπαθούμε για ένα ακόμη καλύτερο μέλλον».

Η έρευνα «2014 Taiwan Top 20 Global Brands» διοργανώθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών και το Ινστιτούτο Οικονομικών Ερευνών της Ταϊβάν, ενώ τη διεξαγωγή της ανέλαβε η Interbrand και το Ινστιτούτο Οικονομικών Ερευνών της Ταϊβάν. Το σύστημα αξιολόγησης βασίζεται στην ετήσια κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand, που χρησιμοποιεί  ποσοτικές οικονομικές αναλύσεις και ποιοτικές αναλύσεις σχετικά με το ρόλο και τη δύναμη του brand για να αποτιμηθεί η πραγματική του αξία.