Η Kaspersky Lab ανακοίνωσε την έναρξη του ανανεωμένου προγράμματός για τους συνεργάτες καναλιού στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής καθώς και στην Τουρκία, με στόχο τη δημιουργία μιας ενιαίας προσέγγισης στην ανάπτυξη του καναλιού στην περιοχή.

 

 

 

 

 

«Επιδιώκουμε να χτίσουμε μια ισχυρή κοινότητα συνεργατών. Αυτή ήταν πάντα μία από τις βασικές αρχές της στρατηγικής που έχει οδηγήσει την Kaspersky Lab στην επιτυχία. Η ισχυρή υποστήριξη που προσφέρει η εταιρεία στο κανάλι συνεργατών της έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού των resellers της Kaspersky κατά 10% το 2012, με τον αριθμό αυτό πλέον να υπερβαίνει τις 25.000 εταιρείες παγκοσμίως»,  δήλωσε ο Garry Kondakov, Chief Sales Marketing και Support Officer της Kaspersky Lab. «Με αυτό το νέο πρόγραμμα κάναμε ένα ακόμη βήμα, συμβάλλοντας στην τελειότητα της συνεργασίας μας. Διατηρώντας τα πλεονεκτήματα που προσφέρονταν προηγουμένως, η Kaspersky Lab προσθέτει ακόμα περισσότερα προνόμια για να εξασφαλίσει τη σταθερή ανάπτυξη, την αποτελεσματικότητα και την επιτυχία για τους συνεργάτες της».

Τη βάση των προνομίων αποτελούν οι κατηγορίες που εισάγονται και στις οποίες θα εντάσσονται οι συνεργάτες. Οι υψηλότερες κατηγορίες θα προσελκύουν και μεγαλύτερα προνόμια. Το κυριότερο προνόμιο, δηλάδη τα απολογιστικά, θα χορηγούνται σε συνεργάτες που ανήκουν στις κορυφαίες κατηγορίες: Gold, Platinum, Distributer και Strategic. Τα απολογιστικά εισάγονται σε συνδυασμό με το marge, ενθαρρύνοντάς τους συνεργατες να τηρήσουν το σχέδιο πωλήσεων τους και παράλληλα να αποκτήσουν νέους πελάτες.

Βλέποντας το σαν πρόκληση, η Kaspersky Lab θα ενισχύσει την υπάρχουσα ισχυρή υποστήριξη που προσφέρει σε θέματα κατάρτισης και μάρκετινγκ με ένα συνδυασμό αποτελεσματικών εργαλείων, τα οποία θα επιτρέπουν στους συνεργάτες της να ενισχύσουν τις επιχειρήσεις τους.

Για τους κορυφαίους συνεργάτες, η βαθιά γνωση της αγοράς της ασφάλειας είναι απαραίτητη προκειμένου να είναι σε θέση να προβλέπουν και να αντιδρούν στις αλλαγές πριν ακόμα αυτές συμβούν. Για να τους  βοηθήσει σε αυτό, η Kaspersky Lab θα διοργανώνει ανα διαστήματα εκπαιδευτικά σεμινάρια και roadmap webinars για να μοιραστεί μαζί τους την πολύτιμη γνώση της σχετικά με το πού κατευθύνται η αγορά αλλά και για το τι ακριβώς κάνει η εταιρεία. Για τους συνεργάτες που ανήκουν στις κορυφαίες κατηγορίες, προσφέρεται ειδική τεχνική υποστήριξη με σκοπό τη συνεχή ικανοποίηση των πελατών με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Για τους πελάτες, η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη σε θέματα ασφάλειας γίνεται ολοένα και πιο εύκολη, καθώς οι Gold και Platinum συνεργάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουν τους τομείς ασφαλείας στους οποίους θα εξειδικευτούν (System Management, Virtualization ή Mobile Device Management και Security) προσθέτοντας ακόμα περισσότερα πλεονεκτήματα. Από τη σκοπιά του B2C, οι συνεργάτες θα κυμαίνονται μεταξύ των κατηγοριών Registered Retailer και Premier Retailer.

«Είμαι σίγουρος ότι με το ανανεωμένο πρόγραμμα,  η συνεργασία με την Kaspersky Lab θα γίνει ακόμη πιο γόνιμη, επιτρέποντας στους συνεργάτες μας να απολαμβάνουν όλες τις νέες ευκαιρίες, τις γνώσεις και την εξαιρετική υποστήριξη που τους παρέχουμε, ενώ παράλληλα επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους μαζί με το παγκοσμίου φήμης brand της Kaspersky Lab», πρόσθεσε ο Garry Kondakov.