• Login
  • Προφίλ
  • Συνδρομές
  • Διαφήμιση
    • Περιοδικό
    • NewsLetter
    • Site
  • Newsletter
  • Επικοινωνία
    • Τομέας Σύνταξης
    • Τομέας Διαφήμισης
    • Τομέας Συνδρομών
facebook
linkedin
youtube
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Articles
    • COVER ISSUE
    • ISSUE
    • PRACTICAL
    • REFERENCE
    • LAW
  • IT NEWS
  • SECURITY NEWS
  • BUSINESS IT
  • EVENTS
    • Συνέδρια
  • INTERVIEWS
  • REPORTS
  • ONLINE ΤΕΥΧΗ
    • IT Security Pro
    • Business IT

Ζητήματα εμπιστοσύνης θέτουν οι καταναλωτές προς τις ασφαλιστικές εταιρίες σχετικά με την παραχώρηση των δεδομένων τους, όπως δείχνει έρευνα της Accenture

Posted On 12 Φεβ 2021
Tag: Accenture

Μελέτη Accenture: Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να μοιραστούν δεδομένα με στόχο εξατομικευμένα και χαμηλότερα ασφάλιστρα, αλλά η εμπιστοσύνη τους στις ασφαλιστικές εταιρείες για την ασφάλεια των δεδομένων αυτών βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, παρόλο που τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξηθεί ο αριθμός των καταναλωτών που επιθυμούν να μοιραστούν δεδομένα για την υγεία και τον τρόπο ζωής τους με την ασφαλιστική τους εταιρεία, με στόχο τη μείωση των ασφαλίστρων, η εμπιστοσύνη τους προς τις ασφαλιστικές εταιρείες για την προστασία των δεδομένων αυτών βαίνει μειούμενη.

Η μελέτη της Accenture “Global Insurance Consumer Study” βασίστηκε σε έρευνα >47.000 καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο και αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις τάσεις στον κλάδο της ασφάλισης, συμπληρώνοντας παρόμοιες μελέτες που διεξήχθησαν το 2017 και το 2019.

Σε μια εποχή όπου οι ασφαλιστικές εταιρείες αναπτύσσουν συνεργασίες -υποστηριζόμενες από την τεχνολογία- για τη βελτίωση της ευεξίας των πελατών τους, το ~69% των καταναλωτών δηλώνει διατεθειμένο να παραχωρήσει δεδομένα σχετικά με την υγεία, την άσκηση και την οδηγική του συμπεριφορά, με αντάλλαγμα χαμηλότερες τιμές, σε σύγκριση με 58% πριν από δύο χρόνια. Επιπλέον, το 66% των καταναλωτών αναφέρει ότι είναι πρόθυμο να μοιραστεί επίσης δεδομένα με στόχο εξατομικευμένες υπηρεσίες για την πρόληψη τραυματισμών και απώλειας – σε σύγκριση με 54% στη μελέτη του 2019.

Παρόλο που οι καταναλωτές παρουσιάζονται πιο πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα, οι ανησυχίες τους σε θέματα παρέμβασης στην ιδιωτικότητα και του αντίκτυπού της στα ασφάλιστρα έχουν αυξηθεί, ενώ η εμπιστοσύνη τους στην ικανότητα των ασφαλιστικών εταιρειών να προστατεύουν τα δεδομένα τους έχει μειωθεί. Για παράδειγμα, μόνο το 32% των καταναλωτών δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις ασφαλιστικές εταιρείες για την προστασία των δεδομένων τους, σε σχέση με το 40% στη μελέτη του 2019.

«Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν τη λογική της παροχής δεδομένων για εξατομικευμένη τιμολόγηση και επιθυμούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να ανταμείψουν τις προσπάθειές τους για βελτίωση της ευημερίας τους, αλλά η τάση αυτή συνοδεύεται από μειωμένη εμπιστοσύνη προς τις ασφαλιστικές εταιρείες και ανάγκη για έλεγχο των δεδομένων τους», δήλωσε ο Λάμπρος Τσόλκας, Αντιπρόεδρος της Accenture. «Οι ασφαλιστικές εταιρείες επιδιώκουν τεχνολογικές συνεργασίες με στόχο να παρέχουν στους πελάτες τους πιο ευέλικτα, εξατομικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα βάσει της συμπεριφοράς και των αναγκών τους. Ωστόσο, για να στεφθούν αυτές οι συνεργασίες με επιτυχία, οι ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται να αντιμετωπίσουν με διαφάνεια και υπευθυνότητα τα δεδομένα των πελατών τους. Συνεπώς, για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να αποδείξουν ότι η ευημερία των πελατών τους βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής τους.»

Καθώς η ασφάλιση ψηφιοποιείται, οι σύμβουλοι ασφάλισης μπορούν να συμβάλλουν στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πελατών

Η μελέτη διαπιστώνει επίσης ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να επανεκτιμήσουν το ρόλο των εργαζομένων τους, καθώς η πανδημία έχει επιταχύνει δραστικά την υιοθέτηση ψηφιακών ασφαλιστικών υπηρεσιών. Για παράδειγμα, ο αριθμός των ερωτηθέντων άνω των 55 ετών που δήλωσαν ότι θα επιθυμούσαν η διαδικτυακή συνομιλία και η βιντεοκλήση να αντικαταστήσει την παραδοσιακή διαπροσωπική επαφή στη διαδικασία ασφαλιστικών αιτημάτων αποζημίωσης, αυξήθηκε κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες σε 71%.

Ωστόσο, οι καταναλωτές εξακολουθούν να εμπιστεύονται τους ασφαλιστικούς συμβούλους περισσότερο από τα ψηφιακά σημεία διεπαφής για ορισμένες υπηρεσίες. Πιο συγκεκριμένα, το 49% των καταναλωτών εμπιστεύονται περισσότερο έναν ασφαλιστικό σύμβουλο σε ένα υποκατάστημα όταν υποβάλλουν ένα αίτημα ασφάλισης, ενώ μόνο το 12% εμπιστεύεται μια αυτοματοποιημένη ψηφιακή υπηρεσία και μόλις το 7% εμπιστεύεται ένα chatbot.

«Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν μεγάλο δρόμο ακόμα να διανύσουν προκειμένου να κατανοήσουν πλήρως τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές και ανάγκες που προκλήθηκαν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένων των συνεχώς αυξανόμενων προσδοκιών σχετικά με τις ψηφιακές εμπειρίες», δήλωσε ο Αλέξανδρος Λυρίγκος, Financial Services Principal Director της Accenture. «Οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να επιτύχουν τη λεπτή ισορροπία, συνδυάζοντας απλές, ψηφιακές επιλογές αυτοεξυπηρέτησης καθώς και την ανθρώπινη διεπαφή για πιο περίπλοκα ζητήματα που απαιτούν ενσυναίσθηση ή εξατομικευμένη συμβουλή. Προκειμένου οι ασφαλιστικές εταιρείες να εξασφαλίσουν μια μακροπρόθεσμη αλλαγή, είναι σημαντικό να ενισχύσουν το ανθρώπινο δυναμικό τους παρέχοντας τις κατάλληλες γνώσεις και τεχνολογίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.»

Διαβάστε αναλυτικά τη μελέτη “Global Insurance Consumer Study”

 

  • google-share
Previous Story

Θύμα Phising η ΠΑΕ ΑΕΚ – Κατάφερε όμως να σώσει τα 550.000 €

Next Story

Το ποσοστό των περιστατικών παραβίασης λογαριασμών αυξήθηκε κατά 20% σε σύγκριση με το 2019

Σχετικά Άρθρα

off

Accenture Technology Vision 2021: Καθώς το ψηφιακό χάσμα διευρύνεται λόγω της πανδημίας, οι «πρωτοπόροι της αλλαγής» θα καθορίσουν το μέλλον

Posted On 19 Φεβ 2021
off

Μελέτη Accenture: Οι εταιρείες στην Ευρώπη που θα επιταχύνουν την μετάβασή τους στον ψηφιακό κόσμο μαζί με την βιωσιμότητα θα ανακάμψουν ταχύτερα από την κρίση

Posted On 04 Φεβ 2021
off

Μελέτη Fjord Trends 2021 από την Accenture Interactive: Tο 2021 θα επαναπροσδιορίσει τον 21ο αιώνα

Posted On 20 Ιαν 2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ

Περιεχόμενα τεύχους

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Login

 
 
Forgot Password

Business IT

ΑΡΧΕΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ

Smart Press A.E. | Μάγερ 11, 10438, Αθήνα | Τηλ.: 210 5201500, Fax: 210 5241900
Το itsecuritypro.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους.Αποδοχή Περισσότερα
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT