Σήμερα, η διαχείριση των κοινωνικών δραστηριοτήτων, η ανταπόκριση σε αυτές, η σύνοψη των σχετικών δεδομένων και, εν τέλει, η επιχειρηματική αξιοποίησή τους έχει αποκτήσει ιδιαίτερα μεγάλη σημασία για τις επιχειρήσεις.

 

 

 

 

 

 

Για να βοηθήσει τους πελάτες να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά τις δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αξιοποιήσουν επιχειρηματικά τα κοινωνικά προγράμματα, η Oracle ανακοίνωσε νέες λειτουργικές μονάδες για το Social Station, έναν πρωτοποριακό χώρο εργασίας στο πλαίσιο της πλατφόρμας διαχείρισης κοινωνικών σχέσεων (SRM) του Oracle Social Cloud. Οι νέες λειτουργικές μονάδες βελτιώνουν την ορατότητα και την ευελιξία των πελατών με δεδομένα πραγματικού χρόνου, αναφορές και δυνατότητες απόκρισης σε πραγματικό χρόνο, που βοηθούν τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν τα κοινωνικά προγράμματα, εργαζόμενοι με ταχύτητα ανάλογη αυτής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ειδήσεις

  • Επεκτείνοντας τη δέσμευσή της να βοηθήσει τους οργανισμούς να εμπλουτίσουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες με δυνατότητες κοινωνικής δικτύωσης, η Oracle ανακοίνωσε νέες λειτουργικές μονάδες για το Social Station, έναν πρωτοποριακό χώρο εργασίας στο πλαίσιο της πλατφόρμας διαχείρισης κοινωνικών σχέσεων (SRM) του Oracle Social Cloud.
  • Οι λειτουργικές μονάδες Social Intelligence Center, Content Curation, Quick Post και Social Media Mixer της Oracle βοηθούν τους οργανισμούς να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά τις δυνατότητές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αξιοποιήσουν επιχειρηματικά τα κοινωνικά προγράμματα, χάρη στη βελτιωμένη ορατότητα των πελατών και στις αναφορές πραγματικού χρόνου.
  • Το Social Intelligence Center προσφέρει στους πελάτες οπτικοποίηση των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο μέσα από το δυναμικό και παραμετροποιήσιμο κέντρο διαχείρισης, που παρέχει μια σειρά μοναδικών προβολών για να έχουν οι χρήστες γρήγορα πληροφορίες διορατικότητας για τις συζητήσεις και τα δεδομένα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Επεκτείνοντας την ορατότητα και παρέχοντας ζωντανά δεδομένα κοινωνικής δικτύωσης, το Social Intelligence Center παρέχει επίσης διαδραστικές οπτικοποιήσεις δεδομένων κατά γεωγραφική περιοχή, θέμα, παράγοντες επιρροής, όγκο και κοινό αίσθημα.
  • Η νέα λειτουργική μονάδα Content Curation παρέχει δυνατότητες συλλογής και οργάνωσης περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στους χρήστες να εντοπίζουν γρήγορα περιεχόμενο για συγκεκριμένα θέματα, ή για ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, αλλά και να αποκρίνονται χωρίς να φεύγουν από τον σταθμό εργασίας του Social Station.
  • Για να μπορούν οι χρήστες να εργάζονται με ταχύτητα ανάλογη αυτής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η νέα λειτουργική μονάδα Quick Post απλοποιεί και αναδιοργανώνει τις δυνατότητες δημοσίευσης καθώς υποστηρίζει κείμενο, συνδέσμους και φωτογραφίες, κάνοντας πιο γρήγορη και εύκολη για τους χρήστες την ανάρτηση περιεχομένου, σε συνδυασμό με άλλες λειτουργικές μονάδες του Social Station και όχι με εναλλαγή μεταξύ λειτουργιών.
  • Το Social Media Mixer συγκεντρώνει δεδομένα από τις κοινωνικές πλατφόρμες σε μια ενιαία προβολή πραγματικού χρόνου, αντλώντας περιεχόμενο από το Facebook, το Twitter, το Instagram κ.ά, σε μια ενιαία, μεικτή προβολή για καλύτερη οπτικοποίηση, κατανόηση και συσχέτιση.
  • Χάρη στο εξελιγμένο και εύχρηστο περιβάλλον εργασίας, το Social Station του Oracle Social Cloud παρέχει απλή εμπειρία χρήστη για βελτίωση της αποτελεσματικότητας σε πηγές κοινωνικής δικτύωσης και για να μπορούν οι χρήστες να αποδίδουν πιο γρήγορα επί στόχων κοινωνικής δικτύωσης. Μαζί με τις τρεις νέες λειτουργικές μονάδες που παρουσιάστηκαν, το Social Station παρέχει επίσης τις λειτουργικές μονάδες Custom Analytics και Enhanced Calendar.

Σχετική Δήλωση

  • Η Meg Bear, Group Vice President, Oracle Social Cloud, δήλωσε: «Από το marketing και την εξυπηρέτηση πελατών μέχρι το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα κοινωνικά προγράμματα στηρίζουν σήμερα την ανάπτυξη των επιχειρήσεων σε πολλούς τομείς, αλλά ο όγκος των κοινωνικών δραστηριοτήτων και ενεργειών μπορεί να δυσχεράνει την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο. Οι νέες λειτουργικές μονάδες για το Social Station ενισχύουν τη δέσμευση της Oracle για την παροχή της πιο ολοκληρωμένης, πελατοκεντρικής και εύχρηστης πλατφόρμας διαχείρισης δεδομένων κοινωνικής δικτύωσης.»